Hoover TCR 4213

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover TCR 4213 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,2

toepie67 16-04-2012
Geschreven voor: Hoover TCR 4213

hoover was vroeger goed merk wist ik... nu heb ik m zelf .. waardeloos...keukengestofzogen dan opvangbak legen .... dan de woonkamer doen weer legen...zuigt haast niks op alleen ligte dingen..moet ook steeds na gebruik de filter aan de bovenkantopvanbak loshalen en schoonmaken daar draait het stof ook heen....nee de grootste miskoop allertijden... ben nu op zoek naar een andere.. en de prijs om te huilen...

F. Jorritsma 01-03-2012
Geschreven voor: Hoover TCR 4213

Dit is de slechtse zuiger die ik ooit gehad hebt. Koop dit product NIET....

Zuigkracht is te verwaarlozen, lenge van het snoer veel te kort en geluid oor verdovend.

Had deze zuiger +/- jaar geleden voor kantoor gekocht, makkelijk zonder zak (was al wat huiverig voor maar aangezien de aankoopprijs had ik wel vertrouwen) maar helaas. na twee mnd wilde niemand het apperaat meer gebruiken, kan beter vegen, heeft meer effect en geeft veel minder herrie...

Nogmaals koop dit product NIET, sterker nog ik zou het liefts ooit meer wat van Hoover kopen

maurice van de ven 21-02-2012

---------- update review 21-02-2012 ----------
de miskoop aller tijden
al met al geen aanbeveling
ik heb hem gelukkig kunnen ruilen voor een fatsoenlijke stofzuiger
bosch

---------- oude review 03-11-2011 ----------
na 2 weken al spijt ervan
veel geluid maar weinig zuigkracht
stang veel te kort voor een gewoon mens van 180 cm
snoer ook erg kort kan niet rechtop staan
al met al een miskoop

Erica19 30-12-2011
Geschreven voor: Hoover TCR 4213

Dit is de grootste miskoop tot nu toe.
Zuigkracht is nagenoeg nihil.
Ik heb na 1 maand al een andere gekocht,een van Miele deze is wel volledig naar volle tevredenheid.
Ik heb de Hoover zonet nog gebruikt voor boven. Ergerde mij alweer kapot. Hij gaat naar de kringloop. Heb ik tenmiste de ergenis niet meer.
Hoover.... nooit meer 1 ster hiervoor is nog te veel.
Mijn advies koop deze nooit je krijgt er spijt van.

petrusr1962 29-10-2011
Geschreven voor: Hoover TCR 4213

Na tien keer gebruik gaf deze stofzuiger al de geest.
Waardeloos apparaat. Ook het vastclick systeem van de wervel werkt niet goed.

A99 31-05-2011
Geschreven voor: Hoover TCR 4213

Is mijn grootste miskoop aller tijden. Snoer te kort, teveel lawaai en het allerergst, de zuigkracht is helemaal niks, een korrel hagelslag wordt niet eens opgezuigd.

JOHANNA64 10-01-2011
Geschreven voor: Hoover TCR 4213

Heb een maand deze stofzuiger gebruikt, maar heb nu de knoop doorgehakt en een andere stofzuiger gekocht. De zuigkracht van de Hoover laat te wensen over (haren zuigt hij bijvoorbeeld niet op van de mat), het snoer is te kort en rolt niet goed op, het klepje van het stofreservoir blijft nu al niet meer goed zitten. Bovendien maakt het apparaat enorm veel lawaai. Totaal geen gebruiksvriendelijkheid of gebruiksgemak.Kortom een miskoop.

jvhooijdonk 03-11-2010
Geschreven voor: Hoover TCR 4213

Dit moet haast wel een van de grootste miskopen zijn die ooit heb gedaan. Het apparaat is ondertussen alweer 4 weken bij het reparatie centrum van Hoover omdat de stofzuiger besloot om het nog maar op halve kracht te doen. Daarnaast maakt ie zoveel herrie dat een chronische gehoorbeschadiging eigenlijk niet te voorkomen is zonder oordopjes. Ook is het snoer veel te kort. Kortom een dure miskoop. Geen Hoover meer voor mij!